ПК “Соціальна громада”
Про підключення до програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»
Для удосконалення системи соціального захисту населення усіх об’єднаних територіальних громад ведеться робота з передачі їм функцій прийняття заяв та документів громадян для призначення соціальної підтримки. З метою спрощення надання адміністративних послуг соціального характеру із застосуванням електронного документообігу Міністерство соціальної політики України впроваджує програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» (далі – Програмний комплекс).
Програмний комплекс дозволяє забезпечити прийом первинних документів від громадян в ОТГ за місцем їх проживання та передавати їх в електронному вигляді управлінням соціального захисту райдержадміністраціям.
У структурних підрозділах з питань соціального захисту населення райдержадміністраціях, ОТГ та старостинських округах повинні бути визначені відповідальні особи, робочі місця яких будуть підключені до Програмного комплексу і які будуть здійснювати опрацювання заяв та документів на призначення соціальних допомог, пільг, субсидій тощо.
Для підключення до Програмного комплексу необхідно:
1. Проінформувати Департамент соціальної та сімейної політики облдержадміністрації про готовність до підключення Програмного комплексу для погодження з Мінсоцполітикою.
2. Подати електронну заявку до Державного підприємства «Інформаційно-обчислювальних центр Міністерства соціальної політики України» за посиланням https://socgromada.ioc.gov.ua/
3.Підписати Договір про надання послуг у сфері інформатизації.
В ОТГ та старостинських округах мають бути спеціалісти, які будуть здійснювати прийом заяв та документів, їх робочі місця повинні бути обладнані необхідною технікою (комп’ютери та сканери).
Підключення до Програмного комплексу також можливе за відповідності Мінімальним технічним вимогам до робочого місця та до швидкості мережі Інтернет (Додаток 1)
Навчальні відеоуроки щодо підключення до ПК «Соціальна громада»