Основні вимоги до якості обслуговування суб’єктів звернення

Наказ Мінцифри від 10 грудня 2021 року № 173 “Про затвердження Основних вимог до якості обслуговування суб’єктів звернення”

Матеріали щодо вимог у формі вебінарів, доступні на Національній вебплатформі центрів надання адміністративних послуг (далі — Платформа Центрів Дія), яка призначена для отримання фізичними та юридичними особами інформації, необхідної для звернення до центрів надання адміністративних послуг та забезпечення постійного підвищення якості надання адміністративних та інших публічних послуг шляхом інформаційної та методичної підтримки 3 адміністраторів, інших посадових осіб органів, які працюють у центрах надання адміністративних послуг, обміну досвідом, поширення найкращих практик та систематичного процесу навчання працівників центрів і представників суб’єктів надання адміністративних та інших публічних послуг. Вказаний онлайн ресурс доступний за посиланням: https://center.diia.gov.ua/. Зміст матеріалів за вказаними темами корисний не лише з метою проведення навчань, а й під час безпосереднього обслуговування заявників працівниками центрів та суб’єктів надання адміністративних послуг. Інформація доступна до перегляду за посиланнями:

1. «Складний клієнт: ефективна комунікація»

2. «Як робити менше, а досягати більше?»

3. «Як надавати адміністративні послуги

4. «ЦНАП: державна мова під час надання адмінпослуг»

5. «Персональні дані: обробка та захист у ЦНАП»

6. «Інформаційна безпека (цифрова гігієна) співробітників ЦНАП»

7. «Чи можна зупинити торнадо? Нестандартні клієнти в ЦНАП»

8. «ЦНАП: гендерна рівність та права людини»

9. «Розуміння гендерної рівності та врахування гендерного підходу в роботі ЦНАПу»

10. «Вміння ідентифікувати та реагувати на випадки дискримінації, сексуальних домагань, гендерно зумовленого насильства або інших проявів насильницької поведінки щодо адміністраторів ЦНАПів»

11. «Таємні покупці: небезпечні люди чи помічники ЦНАП?»

12. «Оцінка якості адмінпослуг: досвід у державному управлінні та бізнесі»

13. «Потреби осіб з інвалідністю під час отримання адмінпослуг»

14. «ЦНАП: як надавати послуги особам з інвалідністю?»

15. «ЦНАП: соцмережі як інструмент для діалогу з громадами»